|
|
LanHelpdesk
|
|
|
|
|
|
|
Версия: |
05.18.04 |
Автор: | RTFMsoft Ltd |
Лицензия: | Shareware |
Скачать |
Цена: | $395 |
Описание:
This stand-alone helpdesk solution is based on end-users submitting wizard-based Trouble Tickets directly from their computers. Users select from any of a large number of common computer problems, each of which requires the user to answer a series of relevant questions about the selected problem type. As the Trouble Ticket is sent, the local computer is automatically inspected, and dozens of relevant pieces of information about the user and the computer are attached to the Ticket.
Скриншот:
|
|
|
|
|
|
|
|
Афоризм
|
|
|
|
|
Я предпочитаю найти одну истину, хотя бы и в незначительных вещах, нежели долго спорить о величайших вопросах, не достигая никакой истины. Г. Галилей
|
|
|
|
|
Анекдот
|
|
|
|
|
К психиатру пришла супружеская пара. -- Понимаете, доктор,-- сказал муж,-- мы не можем позво- лить себе роскошь лечиться у вас вдвоем. Скажите, пожалуйста, что будет дешевле вылечить: чувство превосходства моей жены или мой комплекс неполноценности?
|
|
|
|
|
Прикол
|
|
|
|
|
Барыш без накладу не живет
|
|
|
|
|
|