|

 |
SupportWizard
|
 |
|
 |
 |
|
 |
Версия: |
6 |
Автор: | SupportWizard |
Лицензия: | Shareware |
Скачать |
Цена: | $0 |
Описание:
FAQ and issue tracking software. Winner of the User's Choice Gold Award for Multi-channel E-service (http ://www.userschoiceawards.com/results-2002_ICCM.html).
With 4 years of production use, customers report that SupportWizard improves service team efficiency by 20-25% raises customer satisfaction by 50%, improves customer retention by 80% and increases sales (http://www.supportwizard.com/customershow.htm).
The dynamic FAQ is free and SupportWizard also provides Helpdesk/Call tracking, Asset tracking, Sales Automation, Escalation, Workflow, and Email management within a 100% web interface. It can be purchased or hosted on our servers. A fully customized implementation and training takes just 3-4 days and the software comes with an unconditional money back satisfaction guarantee.
Скриншот:
|
 |
 |
 |
|
 |
|
 |
Афоризм
|
 |
|
 |
 |
Все искусство управления состоит в искусстве быть честным. Т. Джефферсон
|
 |
 |
 |
 |
Анекдот
|
 |
|
 |
 |
На еврейском кладбище мать хоронит малолетнего сына, причитая: -- И попроси, сыночек, Господа, чтобы Сарочка вышла за- муж. И еще попроси у него, чтобы дядя Хаим выздоровел. И чтобы Натана не взяли в солдаты... Наконец стоящий рядом могильщик не выдерживает: -- Послушайте, почтеннейшая, если у вас столько дел к Гос- поду Богу, надо было идти самой, а не посылать несмышленого мальчика.
|
 |
 |
 |
 |
Прикол
|
 |
|
 |
 |
Не всё даётся нам так дёшево, как хочется!
|
 |
 |
 |
|
 |